Přemek Danda
vedení školy
Pět let jsem působil ve ScioŠkole v Nuslích, kde jsem vyzkoušel řadu pozic, od klubáka, průvodce, třídního i toho, kdo se zajímá o koncepci školy a další agendy.
Kateřina Erbsová
vedení školy
Věřím, že společně s dětmi vytvoříme vstřícné, respektující a inspirativní prostředí, kde se budeme všichni přirozeně rozvíjet.
Nicol Kuthanová
průvodkyně a hospodářka
Věřím, že děti se nejlépe učí, když mají možnost objevovat svět kolem sebe vlastním tempem a ve směrech, které je skutečně zajímají.
Věra Milerová
průvodkyně
ScioŠkolu vnímám jako respektující prostor, kde se děti i dospělí mohou rozvíjet a vzájemně se obohacovat.
Šárka Jonáková
průvodkyně
Těším se, že je zde otevřena další příležitost vytvořit pro děti a spolu s dětmi podnětné a tvořivé prostředí.
Adéla Brablcová
průvodkyně
Na Scioškole oceňuji především to, že si klade za cíl pomoci dětem s aspekty běžného života a naučit je vyrovnat se se stresem, rychle se rozhodovat či jasně si stanovit svůj cíl.
Kateřina Bodnárová
průvodkyně
katerina.bodnarova@scioskola.cz
Těším se, jak budeme s dětmi budovat novou školu v Dobříši, navzájem se učit a společně poznávat svět.
Jana Dostálová
organizace, administrativa, zápisy
Starám se o průběh zápisů, evidenci přihlášek a administrativu s tím spojenou.
Marian Golis
rozvoj sítě ScioŠkol a marketing
Starám se o vše, co souvisí s informovaností veřejnosti o vzniku školy.
Jon Šotola
Rada ScioŠkol
Pomáhám rozvíjet koncept fungování a výuky ScioŠkoly v Bubenči.
Dana Grausová
péče o lidi
Mám na starosti výběr, vzdělávání a podporu vedení Scioškol.
Jan Krtička
Rada ScioŠkol
Dělám, co je v mých silách, aby vše kolem ScioŠkol běželo hladce a k plné spokojenosti všech od dětí až po majitele. Starám se o ScioŠkoly Jarov, Stodůlky a Brno.
Daniel Netušil
rozvoj sítě ScioŠkol
Dávám vznik novým ScioŠkolám a pomáhám těm stávajícím v jejich rozvoji.
Julie Kavalírová
právnička
Starám se o právní stránku provozu ScioŠkol. Pomáhám ScioŠkolám zajisit takové podmínky, aby mohly maximálně svobodně uplaťnovat svou koncepci.